Welcome to our website !

Useful websites for bloggers

By 17:11 , ,

Písať blog neznamená len to, sadnúť si za notebook a za päť minút zbúchať článok, len aby som niečo vydala. Teraz to už obnáša oveľa viac. Aj keď sú vaše články neviem ako veľmi dobré a vaše fotky kvalitné, ale váš dizajn blogu nestojí na nič, nezachráni vás už nič. Na internete však existuje nespočetné množstvo stránok, ktoré sú vytvorené práve na toto. Pomáhajú blogerom aj neblogerom pri ich každodennom živote, pri tvorbe webstránok, pri písaní a pri upravovaní fotiek. Dnes by som sa s vami rada podelila o tie, ktoré mám ja najradšej a používam ich fakt stále.


Befunky. Jedná sa o web na úpravu fotografií. Nepozná ho každý, ale je to vlastne to isté ako starý-dobrý Picmonkey (teda až na to, že nie je taký spomalený). V poslednej dobe som si ho strašne obľúbila a upravujem v ňom úplne všetko. Dá sa tam skvelo vyhrať s farbami, jasom, kontrastom. Takisto sa tam dajú vytvárať krásne koláže a všetko je tam zadarmo!

Canva je web, ktorý používam v spojením s blogom úplne najviac. Je to tak povediac web pre dizajnérov, pretože sa v ňom rýchlo a ľahko navrhujú či už headery na blog alebo aj rôzne obrázky a texty na fotky. A ten, kto sa v ňom vyzná, dokáže úplné zázraky.

Pinterest. Kto by už len nepoznal Pinterest? Pre mňa je to srdcová záležitosť a nedokážem si predstaviť, že by som jeden deň naň nezablúdila. Dokážem stráviť hodiny a hodiny prezeraním si cudzích fotiek ako inšpiráciu alebo DIYs, ktorých je tam naozaj plno. 

Polyvore. Sociálna sieť, na ktorej sa tiež veľmi ľahko stanete závislými. Je dobrá hlavne pre milovníkov módy alebo pre blogy, s módnou tématikou. Ja ju najčastejšie používam, keď si vytváram wishlist. 

Dafont je web, ktorý som objavila len pre pár mesiacmi, keď som vyrábala menovky na náš venček (mimochodom článok tu) a hľadala som pekné, slávnostné písma. A ako prvé, mi hneď vyhodilo túto stránku, s tisíckami najlepších fontov písiem.  

Ktoré stránky najradšej používate vy? :)

You Might Also Like

19 komentárov

  1. Super tipy, zpomalenost PicMonkey mě hodně vytáčí :D :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak teď si něco jako můj bůh!
    Tento článek mi přijde zrovna vhod. :)
    OD té doby, co jsem začala blogovat jsem upravovala právě jen ve zmíněném PicMonkey a už to vážně chtělo změnu a oživit obrázky něčím jiným :P
    Mimochodem moc pěkný blog! ♥
    Byla bych ráda, kdyby ses i ty mrkla na můj blog a zanechala tam nějakou podporu
    http://mujzivotvpismenech.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nejčastěji používám Canva. Když chci dat pěkny text nna fotku.
    Jinak jsem uplně zavislá na We Heart It, stejny princip jako Pinterest :D ale jsem na tom každou chvíli. Víc jak na Instagramu nebo facebooku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Svelé stránky, všetky som si spísala na papier!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Niektoré poznám, najviac sa mi vždy páčila Canva. Avšak keď v nej upravím fotku a uložím, hodí mi pomerne malý obrázok, ktorý nevyužijem. Rada by som bola, keby to nechalo fotku v pôvodnej veľkosti (alebo ju zmenšilo len málinko), pretože sa tam dajú vytvoriť naozaj krásne fotografie. :)
    Článok je super, takéto tipy sa blogerom určite hodia.
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Záleží od toho aký formát obrázku si vyberieš, mne to vždy ukladá pekne v pôvodnej veľkosti, tak neviem :) A ďakujem :)

      Odstrániť
  6. Děkuji, moc jsi mi pomohla ! :)
    Do teď jsem používala jen picmonkey, ale seká se mi a je pomalý..

    My little infinity

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Okrem spomínaného webu Canva poznám všetky :) Ale na ten jeden sa pôjdem hneď teraz pozrieť. Ďakujem, super článok. Som veľmi rada, ak nájdem príspevok, ktorý mi nejako pomôže popracovať na fotkách či dizajne.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelý článok! Niektoré stránky, ktoré si spomenula poznám, ale napríklad Canva je pre mňa úplne nová a určite vyskúšam! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super článok :) o niektorých som ani nevedela :)

    http://icanwearmyconverse.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já s kvalitou fotek pořád bojuji, protože fotím mobilem. Takže děkuji za tipy :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super tip! Některé znám a používám :) Nové určitě vyzkouším :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Naozaj užitočné, poznám akurát Canvu a ešte niektoré, ale nie všetky. Ja sa ešte zvyknem pohrať s Fotorom, má podobné možnosti a dizajny napríklad na bannery ako Canva, tiež celkom dobré :) Veľmi praktický článok, ktorý pomôže, ihneď sa idem pozrieť na tie ktoré som doteraz nepoznala :)
    (Ešte polyvore mám rada, skutočná závislosť, aj hodiny sa s tým viem hrať :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Juuuuu tu první neznám , prozkoumám :). Já miluji Pinterest a We heart It na inspiraci. Polyvore jsem nepoužívala už jak dlouho ...... a na úpravu fotek nedám dopustit na Zoner :).

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak z těchto stránek používám jen BeFunky, ale znám i polyvora a Pinterest (akorát jsem na Pinterestu trávila hodiny a hodiny, tak už tam raději moc nechodím :D))

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    Ráda bych tebe a tvé čtenářky pozvala na svou první letošní soutěž na téma „Jaro přichází“

    OdpovedaťOdstrániť