Welcome to our website !

Leto spomienok, leto bláznov...

By 13:41 , ,


Začiatkom júna, keď moja myseľ už nesedela so mnou v školskej lavici, som ešte vôbec netušila, aké bude toto leto a čo vlastne chcem cez toto leto stihnúť. Nevedela som to ani v júli, dokonca ani teraz, keď nám ostávajú už len posledné dni nemám poňatia, čo som chcela toto leto stihnúť. Viem len jediné - bolo to jedno z najlepších a najbláznivejších liet, aké som zažila (a aké si pamätám). Áno, podobné som písala aj o tom minulom (článok tu), ale minulé leto bolo skôr o cestovaní a viac času som trávila s rodinou, ako s kamarátmi. Toto leto sme nikde ďaleko, vlastne nikde mimo Slovensko necestovali, takže som mala oveľa viac času na kamarátov. Keďže som tento rok končila základnú školu, na jednej strane bolo aj dobré, že som prázdniny trávila doma, inak by som sa s niektorými spolužiakmi a kamarátmi možno ani nestretla. 

Celé leto bolo vskutku spontánne a vlastne sa začalo ešte pred tým, ako nám v škole poslednýkrát odzvonilo. Skamarátili sme sa a spoznali ľudia, ktorí sme sa predtým len zdravili na ulici a spolu sme prežili jedno skvelé leto! (Aj keď úplne všetkým dokopy sa nám podarilo vyraziť si len párkrát, pretože stále sa našiel niekto, kto nemohol:( )

Kristína z blogu Kristonka ma vlastne inšpirovala k napísaniu tohto článku, teda až na to, že ona to mala skôr ako summer goals a u mňa to sú skôr splnené ciele, ktoré som ani nemala stanovené. (Jej článok nájdete tu.)

Spievanie a tancovanie na ulici
Áno, až veľmi často sa mi stáva, že keď idem s niekým po ulici, z ničoho nič začne tancovať alebo spievať si a áno, stáva sa aj to, že sa k nim s radosťou pridám :D (Hlavne, keď pred kultúrnym domom začnete so spolužiačkami tancovať country tanec alebo s kamarátom ako jediní tancujete na ulici valčík.)

Sledovanie nočnej oblohy
Keď sledujete môj blog dlhšie, mohli ste si všimnúť, že milujem oblaky a západy slnka. Ďalšia vec, ktorá je môjmu srdcu blízka je sledovanie nočnej oblohy a hviezd. Ten pocit, keď ste na ceste domov, zrazu zastanete na chodníku a asi desať minút sledujete hviezdy. Pretože sú prekrásne. A pretože sa snažíte zistiť, čo je tá lietajúca vec na oblohe, ktorá nebliká a určite to nie je lietadlo. A potom, že ufóni lovia jednorožcov...

Niečo zakázané a možno nebezpečné?
Aj takéto veci som si toto leto užila. Napríklad vtedy, keď sme sa večer po tme rozhodli asi desiati ľudia hrať schovávačky v starej opustenej budove, ktorá by bola skvelým miestom na natočenie hororu alebo vtedy, keď sme sa štverali na kovový most konštrukciu, kde sme si posadali a modlili sa, aby nešli okolo naši rodičia (:D) a ja som sa popritom ešte napichla na tŕne ruží. 

Ležanie na asfalte
Dúfam, že nie som jediná, ale dosť často sa mi stáva, že niekde sedím na zemi. Či už to bolo v škole na chodbe, alebo teraz cez prázdniny na tráve, no najnovšie už aj na od slnka vyhriatom horúcom asfalte. Občas je to dokonca pohodlnejšie ako na deke alebo na gauči.

Chodenie naboso
Keď sme už boli pri tom vyhriatom asfalte, jediná vec, ktorá sa vyrovná ležaniu na zemi, je chodenie naboso. Aj toho som si toto leto užila až až. Vlastne ešte, keď som len ráno na konci školského roka išla do školy, polovicu cesty som išla bosá, pretože som trochu neodhadla to, že lodičky bez siloniek sú fakt zabijak. A cestou zo školy sa ku mne pridala už aj kamarátka a spolu sme išli naboso až k nej domov. Predstavte si moje bosé nohy spolu so spoločenskými šatami a s veľkou chrastou na kolene :D (A na konci našej cesty sme si nohy chladili v rieke, hh.)

Kúpanie sa v daždi
Vec, ktorú som toto leto zažila len raz (bohužiaľ), ale aj tak patrí k mojím obľúbeným. Boli sme s kamarátmi na kúpalisku, keď sa na oblohe objavili búrkové mraky a o pár minút na to začalo pršať. Všteci ľudia eštd pred tým povyliezali z bazéna alebo odišli domov, len my sme tam ostali a kúpali sa ďalej akoby sa nič nedialo. Potom však prišli aj blesky a to sme už radšej z bazéna vyšli aj my. Mysleli sme, že počkáme, kým prestane pršať, ale potom že "Aj tak sme už mokrí, nezaškodí, keď ešte zmokneme." Tak sme sa teda vydali v daždi domov a ja som to opäť v polke cesty vzdala a vyzula sa. Cesty, dokonca aj mláky boli ešte stále teplé. A tým som splnila aj ďalši bod, dopredu nestanovený - chodenie naboso v daždi. 

Kúpanie sa v oblečení
Áno, ďalšia vec, ktorá sa stala úplne neplánovane, ale vlastne týmto celé moje leto začalo. Pár ľudí sme si opekali a ostatní hrali volejbal. Aby to mali trochu zábavnejšie, vymysleli si, že ten, komu spadne lopta musí skočiť do bazéna oblečený. Zo začiatku tam skončili asi traja, ale potom sa na hru zabudlo a v bazéne skončili aj tí, ktorí v tom boli nevinne (ja). A doteraz sa divím, že sa mi podarilo neprechladnúť, pretože som bola v tých mokrých veciach ešte aj dve hodiny potom :D A to bola noc...


Aké ste mali leto vy? :)

You Might Also Like

7 komentárov

  1. To koukání hvězd je krásné. Jednou jsme se s přítelem vyplížili ven, že budeme koukat na hvězdy. Jak na svini bylo zataženo :D.
    A taky ráda sedím všude jen ne na židli, venku si raději sednu na schody než na lavečku. A v létě si chodíme lehnout na tartan na školním hřišti. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi pekne zažitky. My sme toto leto boli tiez iba na slovensku ale musim povedat ze sa mi slovensko ako krajina velmi paci. Mojimi nahlepšími zažitkamy tohto leta su asi stanovačky. ��

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jsou miloučké zážitky a věřím, že sis to pořádně užila! :) A další léto bude určitě zase o něco lepší ^^

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelé leto.. to moje bolo také všelijaké. Keďže som už bola aj v práci, a už je to predsa len iné, ako keď má človek každý deň voľno. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. leto sme mali bláznivé, začiatok sme cestovali s mojou rodinkou po Slovensku Duchonka Záhorie Piešťany Trenčín a Liptov a ukončili sme to tripom po Nórsku takže skvelé :)

    https://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť