Welcome to our website !

Summer Wrap Up

By 12:37 , ,


Dnes sa vám opäť hlásim s druhým septembrovým článkom. Po dlhom čase som sa rozhodla zase napísať o knihách, takže... Predstavujem vám moje knihy, ktoré som stihla prečítať toto leto! 

Dokopy som prečítala päť kníh. Áno, viem, to číslo päť mohlo byť vzhľadom na dva mesiace aj vyššie, ale aj toto bol asi môj životný rekord :D Všetkých päť kníh spolu dáva 1660 strán a s tým číslom som už celkom spokojná.


Prvé dve knihy, ktoré som v lete začala čítať boli Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín a Fangirl. Poučku som dostala ešte na Vianoce, ale pomedzi všetky knihy, ktoré som medzitým čítala, som sa k nej dostala až teraz na začiatku prázdnin. Úprimne? Očakávala som od nej trochu viac, keďže Green je Green. Myslím, že človek, ktorý veľmi nemá rád matematiku si tú knihu veľmi neužije. Miestami to bolo trochu zložité čítanie, z ktorého som nakoniec zážitok ako taký ani nemala. 
Fangirl som dostala tiež na Vianoce a veľmi som sa na ňu tešila. A... nesklamala! Zamilovala som si dej tej knihy a postavy som si tiež veľmi rýchlo obľúbila. Nie je to žiadne romantické klišé, autorka sa s romaníkom nikde neponáhľala, a aj to dáva knihe veľké plus!

Kečupové oblaky ma zaujali hlavne svojou netradičnejšou formou, teda tým, že celá kniha je napísaná ako niekoľko listov. Bolo to zaujímavé a miestami naozaj tajomné čítanie. Privítala by som, keby bola kniha aj o čosi hrubšia, pretože keď som došla na koniec, mrzelo ma, že som už skončila a celá záhada bola už odhalená.  

Ďalšia kniha, ktorú som prečítala je Všetky skvelé miesta. Dostala som ju od kamarátky k narodeninám, ktorá bola úplne zúfalá z toho, čo mi má kúpiť. Tak som jej trochu poradila. Aj keď teraz asi trochu podvádzam, pretože ešte stále mi dokonca chýba pár strán, táto kniha sa s určitosťou zaradí medzi moje obľúbené.
O knihe Hľadá sa Audrey som sa prvý raz dopočula zo Zoellinho videa, kde predstavovala svoje obľúbené veci za mesiac nepamätám aký. Postupne som o nej počula viac a viac, tak som sa rozhodla, že si ju kúpim a ja. (Alebo takto to dopadne, keď získate knižné poukážky za "Vzorného žiaka".) Nápad? Fajn, veľmi dobrý. Spracovanie a dej? To sa mi až tak veľmi nepozdávalo. Zo začiatku sa všetko trochu vlieklo a nakonci sa všetko udialo až prirýchlo. Ale prideľujem jej pár červených bodíkov za vtipné spracovanie.


Aké knihy ste naposledy čítali vy? :) 

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Ani jednu z knížek jsem nečetla.. slyšela jsem o nich, ale asi mě ani příliš nelákaly :)
    Já naposled četla Daniela Browna, jeho knížky patří mezi mé nejoblíbenější :) potom Sira Alexe Fergusona,jehož knížku jsem si koupila v Austrálii na letišti a pak mě čeká Odhalení skandálu FIFA :) mám ráda knížky spíš se sportovní tématikou nebo nějaké biografie :)
    www.linheart.cz

    OdpovedaťOdstrániť