Welcome to our website !

Last Minute Fall Wishlist

By 15:32 , ,

Síce po správnosti by mala byť teraz jeseň, lístie by malo byť krásne červené a oranžové, mne to pripadá skôr ako skoršia a teplejšia zima. Väčšina stromov je ešte zelená, ak nie hnedá, ktoré v daždi vyzerajú ako sivé. Áno, mám rada jeseň. Ale takú jeseň, kedy sa môžem prechádzať po vonku, obchádzať popadané lístie na zemi a nosiť dlhé, voľné svetre, a tým nemyslím dva hrubé svetre a ešte bundu k tomu. Pretože tak nejako chodím oblečená teraz. 

Teraz, keď som na internáte, mám väčšinu oblečenia tu, a aj tak mám pocit, že nosím dookola to isté. Intrák pre mňa znamená aj trochu viac času stráveného v obchodoch, ako som bola zvyknutá. Čosi som si v tých obchodoch pookukovala ak je to vôbec slovo, takže... tramtadadáá... veci, na ktoré si brúsim zuby:

(A prečo Last minute? Pretože, ako som už spomínala, momentálne je to taká skoršia zima a úprimne, nezdá sa mi, že by jeseň, moja milovaná ako taká mala ešte prísť. Fňuk.)

Klobúky, hlavne takéto sa mi zapáčili ešte minulý rok tuším, no skoro nikde (a hlavne nie v našom meste) by som ho nevynosila, takže ma to vtedy upustilo. Teraz, aj keď ho nosí opäť pomerne dosť báb, moje srdiečko po ňom túži viac a viac. 

Šnúrovačky sa stali posledné mesiace veľkým trendom (dokonca som to už videla aj na chlapcoch) a možno ich vidieť v tých najrôznejších podobách a farbách. Nevýhodou ale je, že skoro všetky majú dosť hlboký výstrih. Len čo do toho...

Mom jeans - rifle, ktoré zažívajú svoj comeback z deväťdesiatych rokov a ani ja im neviem odolať. Hlavne preto, lebo celý ten štýl osemdesiatych a deväťdesiatych rokov mám veľmi rada. 

Rolákové šaty - keď už zažívame túto skoršiu zimu, prečo si nedopriať pohodlie a nezahriať si krk a hlasivky. Roláky som ešte pred pár rokmi z duše nenávidela, ale asi sa dám ovplyvniť ľahšie, ako som myslela. 

Brmbolce sú tiež už takmer všade - na náušniciach, čiapkach a dokonca aj topánkach. Áno, je to milé, zlaté, ale tiež mi to príde trochu prečačkané. Na jednoduchej jednofarebnej kabelke alebo ruksaku to ale znesiem a páči sa mi to. Preto si robím zálusk na jeden takýto neutrálny. 

Sukňa, znova niečo z deväťdesiatych rokov. Áčková riflová alebo hoci aj menčestrová sukňa zaujala moju pozornosť len nedávno, ale myslím, že by sa mi do šatníka dosť hodila a určite by nezostala na ocot. 

A po čom prahne teraz vaše srde? :)

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Tohle je fakt strašný podzim, zrovna před chvilkou jsem říkala, že mám ráda ještě takové to teplejší počasí, popadané barevné listí, poslední paprsky sluníčka, podzimní oblečení a co se dá dělat v tomhle? Já už teda nosím zimní bundu, dnes jsem vytáhla i zimní boty a šálu, děs.

    www.fakynn.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. taký klobúčik som si kúpila minulý rok, ale nenašla som odvahu si ho dať von, tak na neho len sadá prach :(
    a presne taký zelený svetrík so šnúrovačkou majú v HM,a tiež som si ho zadovážila :)
    veľmi pekný wishlist :) ako z mojej skrine :D ešte sukňa mi chýba :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No, klobouk opravdu nutně potřebuju taky! :DD
    Mr. Kev

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasný wishlist! Mne osobne sa klobúky veľmi páčia, ale problém je ten, že ja by som si ich na seba nedokázala dať :D Tričko zo šnúrovaním som kúpila v lete v F&F a páči sa mi na ňom, že nemá vôbec veľký výstrih, takže neboj, niečo sa nájde aj takéto :D
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten klobúk je super :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Džínsy aj tie rolákové šaty sa mi veeľmi páčia!:)
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť