Welcome to our website !

Keď rodičia vedia o tom, že blogujete...

By 19:41 , ,

Poznám ľudí, resp. blogerky, ktoré svoj blog udržujú v tajnosti. Na blog len málokedy pridajú vlastné fotky a nie to ešte fotky svojej tváre. Samozrejme, takýchto ľudí vôbec neodsudzujem, pretože v mojich začiatkoch som na tom bola rovnako. O mojom blogu nevedel vôbec nikto, až po nejakom čase som sa o tom rozhodla povedať kamarátke. Postupom času sa návštevnosť zvýšila a s tým prišla aj moja prvá spolupráca. Bolo by to divné a rodičom by som len horko-ťažko vysvetlila, odkiaľ sa u nás doma nabral podivný balíček, o ktorom nič nevedia, a za ktorý nemusí nikto zaplatiť. Preto som nabrala odvahu a jeden večer som im to povedala. A odvtedy, keď čo i len okruhom spomeniem písanie alebo blog, ma stále zavalia niekoľkými otravnými otázkami a vetami.. 


  • "Kedy nám už ukážeš ten tvoj blog?"
  • "Môžme ťa tam aj my sledovať?"
  • "Prečo si nám o tom nepovedala skôr?"
  • "A čo sú to tie spolupráce?"
  • "Prečo o tom vedeli všetci okrem nás?"
  • "A to na to potrebuješ ten Instagram?"
  • "To som nevedela, že máš takéto názory."
  • "Sonička, máš tam jednu chybu."
  • "Mám šikovnú dcéru."
Ale niekedy to má možno aj pár výhod:
  • Nemusíte vysvetľovať, prečo ste toľko na tom notebooku
  • Zázračne sa vám zvýši návštevnosť blogu
  • Máte zaručené, že po každom článku dostanete pochvalu
A niekedy zasa aj pár nevýhod:
  • Keď sa nudí, číta si články
  • Dobehne za tebou, že odkiaľ si také informácie nabrala, a že to vôbec nemusí byť pravda
  • Otázky, kedy napíšem nový článok
Máte to s vašimi podobne? :D

xx

You Might Also Like

16 komentárov

  1. haha.. tak tohle neznám, rodiče sice ví, že mám blog, ale že by je to nějak extra zajímalo, to zrovna ne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U mě se zajímá akorát babička, ostatním je to jedno.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě dokonce popostrčil snoubenec, abych si založila blog (já už dlouho chtěla, ale pořád jsem sbírala odvahu). Takže od něj často slýchávám, kdy bude nový článek - podobné to je i s mou mamkou. Ta každý článek ohodnotí jako dobře napsaný (což neberu zrovna dvakrát jako relevantní názor) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moja mamina vie ze mam blog, číta ma a aj tak ma necháva robiť si svoje. Aj keď, občas ma na tu chybu upozorni aké to je veľmi zriedkavo a beriem to skôr ako plus. Teda, ak mi to nepíše do školy. Ja považujem to ze moja mamina vie o blogu za veľké plus a otcovi to je viac menej jedno

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já patřím k těm, jehož rodiče neví, že mám blog ale ví to všichni ostatní 😂. Netuším, jestli jim to někdy řeknu...

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moja rodina o tom vie hneď od začiatku. Mama so sestrami boli prvé ktorým som link poslala a vďaka ním mám aspoň nejakú sledovanosť a tu tam koment. Nemám sa za čo hanbiť i keď sa ma občas opýtajú či som to tam musela spomenúť a že to tak úplne nebolo a podobne.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To mě pobavilo :D Hlavně otázky, kdy bude další článek nebo "dlouho jsi nic nepřidala, jakto?" :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. haha,parádny článok :) moji rodičia to tiež vedia, aj priateľ, a myslím, že je to len pozitívne, pretože ma podporujú, ocino zdieľa moje články a hlasuje v súťažiach :) priateľ ma vezie na blogové stretnutia, a je rád, že mám niečo čo ma baví :) takže u mňa je to rozhodne len plus, že to vedia :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moji rodiče o blogu ví, někdy tam nahlídnou, ale zajímají je spíše výletové články, které nepíšu zase tak moc často. Jinak můj blog neřeší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moji o tom vedia, ale vôbec nechodia na môj blog :DD A teraz neviem či je to dobre alebo nie... Ale každopádne každý článok mi komentuje kamoška (keď sme spolu) :DD
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moji o tom vedia, ale nejak sa k tomu nevyjadrujú, takže to my len vyhovuje :D
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moji rodičia o tom nevedia a akosi ani nechcem aby o tom vedeli :D. Podobné otázky a tak ďalej, proste vyhýbam sa tomu ako len viem. Pre mňa je blog akýmsi únikom medzi iných ľudí a do sveta kde môžem spoznať niekoho nového a vyjadriť svoje pocity. O mojom blogu nevie ani priateľ a pár najlepších priateľov. Vie o ňom iba jedna moja kamarátka, keďže sme blogovať začínali spoločne a drží nás to dodnes. Raz sa o tom naši dozvedia ale ešte akosi nedozrel čas :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. S tými nevýhodami som sa nikdy nestretla. A asi ani s tými výhodami.
    Vzhľadom na to, že som kedysi blogovala na SME.sk, som šla s kožou na trh hneď. Fotografie sú moje vlastné, za písaním často cestujem. Vďaka tomu, že aj blog sa volá ako ja, som získala mnoho kontaktov a cenných skúseností. Ono ide o to, čo tým chce človek dosiahnuť. Ak si píše len internetový denníček, tak potom k tomu nepristupuje tak, ako keď blog vníma ako svoj aj pracovný projekt.

    Ale inak pekný článok, maj sa pekne :)
    Jaji bloguje (www.pavelekova.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To znám.. Moji rodiče si z toho furt dělají srandu :) třeba typy "jo ty jsi vlastně ta bloggerka"
    Jinak super článek, jen tak dál! :)
    Můj blog: www.svetpodleklary11.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. O mojom blogu takisto zo začiatku nikto nevedel, trošku som sa za neho aj hanbila:D Teraz už o ňom vedia všetci, vrátane mojich rodičov a som na neho patrične hrdá:) Bohužiaľ, ja v tomto podporu od rodičov nemám, keďže mám s nimi trochu iný vzťah, ale mám úžasného priateľa a kamarátov, ktorý ma podporujú veľmi!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Já jsem na blogu veřejně, nějak se neschovávám, aby lidi nevěděli že píšu. Většinou to je stejně jen "Pošli mi adresu", kouknou, vidí, že se stejně nedozví žádné peprné info a už tam nikdy nevlezou. Máma ví, že bloguju, ale jen jednou četla moji povídku, protože jsem zapomněla vykřížkovat stránku, ta se ji líbila a ví, že píšu dobře. Nějaké fakt dobré články, podle mě, ji předčítám, ale to je celé.

    www.fakynn.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť