Welcome to our website !

Na slovíčko #5 || Vianočné plány-neplány

By 10:22 , , ,

Zasnežené kopce, vianočné koledy a lákavá vôňa medovníkov? Nie. Tohtoročné Vianoce u nás tak rozhodne nevyzerajú. Kopce sú síce biele, ale môže za to skôr Dedo Mráz, ako Perinbaba. Koledy? Áno, už od októbra mám vytvorený vianočný playlist, no nejak sa k nemu nie a nie dostať. Namiest toho mj vyhrávajú indie pesničky od autorov, o ktorých polovica sveta ani nepočula. A tá vôňa medovníčkov? Dnes u nás skôr prevláda vôňa mandariniek, kokosu (ani sa nepýtajte).Tento rok sme sa s mamkou dohodli, že porušíme radíciu a vynecháme pečenie medovníkov. Na jednej strane preto, že som ešte v novembri jedla tie minuloročné (verte či nie, boli ešte stále dobré, aj keď to už boli skôr sušienky) a na druhej strane, mamka mala dosť práce s vypekaním iných koláčov a ja sa celkovo do pečenia naozaj nehrniem.

Myslím, že nie som jediná, ale tento rok vôbec nemám vianočnú náladu. Jednak za to môže aj to počasie, na druhej strane som na manie vianočnej nálady ani nemala veľmi príležitosť. Asi má na tom podieľ aj intrák. Keď som ešte chodila na základku, bolo to jednoduchšie a vianoce u nás boli už od prvého decembra. Teraz, keď som na internáte, som rada, že si cez prázdniny zapnem aspoň vianočne svetielka v izbe. Vlastne celý byt má viac vianočnú atmosféru, len moja izba je trochu pozadu. 

Jedna z mála vecí, ktoré mi aspoň trochu pripomenuli, že sa blížia Vianoce boli nákupné centrá a vianočné trhy. Tá výzdoba v mestách i nákupných centrách a nakupovanie darčekov (mimochodom, asi prvýkrát som ich mala kúpené už dva týždne dopredu) je proste na nezaplatenie. 

Zopár ľudí mi už asi pred týždňom vykladalo, čo sa chystajú robiť počas sviatkov. Vlastne na tom nie je nič nezvyčajné, boli to úplne bežné veci, ale keď som sa potom tak zamyslela, prišla som na to, že ja nemám naplánované nič, ani tie najobyčajnejšie veci. Okrem toho, že budem písať štvorminútovú reč na fráninu a čítať francúzske rozprávky a (dúfam) lyžovať, dúfam, že zvyšok prázdnin neostanem sedieť doma s mobilom v ruke.


Ako plánujete prežiť sviatky vy? :) A dúfam, že vás moje vykecávacie články nenudia :D Prajem krásne Vianoce❤

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Skvelý článok! Vianočná atmosféra prišla na mňa deň pred štedrým dňom a celé sviatky plánujem prežiť v pokoji s rodinou a doma :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť