Welcome to our website !

Vianočné blbostičky

By 22:51 ,


Ahojte, dúfam, že ste mali pekné Vianoce, že ste si užili pekné sviatky, aj že si ešte užijete zvyšok prázdnin! Ježiško už tiež chodil a dúfam, že ste si každá našla pod stromčekom balíček s vašim menom a v ňom to, po čom vaše srdiečko pišťalo. 

Ja som už dospela do veku, kedy sa naplno prejavuje moja tvrdohlavosť a vlastný vybraný vkus. A moji rodičia sa už veľmi neodvažujú robiť mi na Vianoce nejaké prekvapenia, pretože pri mne nikdy nevedia. Ak sa mi to aj páči, neviem to dať dostatočne najavo, a ak nie, tak to zas patrične viem dať dosť najavo. Či už chcene alebo nechcene. Preto radšej spolu s maminou už od septembra-októbra nazháňame nakúpime veci, ktoré budem mať akože pod stromček. Je to istejšie a ja aj oni máme istotu, že na Vianoce nebudem sklamaná. 

Tento rok bola naozaj drvivá väčšina z mojich darčekov oblečenie. Toho sa naozaj nazháňalo dosť. Na niektoré som už zabudla, že dostanem, z iného som sa zas tešila (vnútorne), že ho konečne budem môcť nosiť. Dostala som aj veľa blbostičiek, z ktorých mám častokrát ešte väčšiu radosť, ako z iných vecí. Napríklad také gumové cukríky z Flying Tiger. Sú naozaj hnusné, keď ich máte dlhšie v ústach, ale sú v takej peknej krabičke, že vám ich je ľúto vyhodiť. A ešte k tomu vám ich darovala kamarátka a viete, že to bolo darované zo srdca. A aj o tom sú Vianoce, nezáleží na tom, aké hnusné cukríky dostanete, ale záleží na tom, že človek, ktorý vám ich dal vás má rád, myslel na vás a dokázal vám vykúzliť úsmev na tvári.

Tu sú niektoré z darčekov, ktoré som dostala. Hlavne tie drobnosti...




Musela som vám ukázať tieto dve úžasné, krásne, super, neuveriteľné tričká! Sivé som dostala od kamarátky, ktorá keď ho uvidela, hneď si spomenula na mňa, a ževraj ho tam proste nemohla nechať♥ Biele, ktoré bohužiaľ veľmi nevidno, ale bola to láska na prvý pohľad som si ešte asi v novembri objednala zo Shein. Dalo by som povedať, že mám blízko k umeniu, a keď som videla toto tričko, muselo byť proste moje. Dokonca tam vtedy bolo aj bezplatné poštvné. No nekúp to! (Link tu.)

Tento krásny červený diár som dostala ako prvý darček asi dva týždne pred Vianocami od spolužiačky, ktorá mi ho nemohla dať pozdejšie. Musela som sa veľmi presviedčať, aby som ten balíček nerozbalila skôr, ale vydržala som to. Milujem diáre a takýto sa mi určite zíde. Momentálne mi je aj ľúto doň niečo aj napísať. 

Ako ste prežili sviatky vy? Ste spokojní s tohtoročnými Vianocami? :)

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Krásné dárky. Taky to tak s maminkou dělám, že nakoupíme společně a dám si to pod stromeček. Jen mi pak chybí i nějaké překvapení. :)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som tento rok toho veľa nečakala tak ma prekvapilo všetko čo som dostala :) Inak tu voňavky Femme od Avonu mám tiež a je to moja srdcovka 😍 inak krásny článok :)

    Ak chceš zapoj sa do giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu ardnaxelaslife.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Aj mňa neskutočne; asi nikdy som sa z ničoho tak netešila!

      Odstrániť
  4. Ten diář vypadá dobře, jinak svátky jsem si užila skvěle v kruhu rodiny.
    Travel and fun with Kate

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tričko Blogging mám taky a je super :). Nosím ho moc ráda.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moje máma vždycky vymyslí nějaké skvělé překvapení, i když se na dárcích domluvíme :) Ty trička jsou vážně skvělá!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie drobnosti na druhej fotke sa mi veľmi páčia, takisto aj tričko "Blogging all day":)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť