Welcome to our website !

2017!

By 15:54


Ahojte! Asi som posledný človek na planéte, ktorý želá Šťastný Nový rok viac ako týždeň po Novom roku, ale radšej neskoro ako nikdy! :D Takže Šťastný Nový rok! Nech ste šťastné, spokojné, ak ste si dali novoročné predsavzatia, tak držím palce (ja som to so mnou už dávno vzdala) a nech je váš rok 2017 ešte lepší ako 2016♥

Rok 2016 bol pre mňa dosť zlomový a práve v tomto roku sa môj život opäť posunul o krok ďalej. Jednak to bol môj posledný rok na základke, to znamená monitor, prijímačky a v septembri nová škola.. Celkovo sa toho aj dosť udialo, zmenilo a určite budem mať na tento rok skvelé spomienky, aj keď samozrejme sa nájdu aj horšie. Nad nimi sa snažím povzniesť a skôr si z nich zobrať ponaučenie. 

Úprimne, na rok 2017 sa neskutočne teším, ale zároveň sa aj neskutočne bojím. Na strednej škole som síce len štyri mesiace, ale občas mám z nej (aj z intráku) vážne depky. Vtedy mám chuť zahrabať sa niekam a celé hodiny len revať. Po rozume mi behá len to, koľko sa mi toho treba učiť, koľko slohov písať, časovanie francúzskych slovies a načo slúži Golgiho aparát.  
Dvadsiateho januára nám prídu na týždenný výmenný pobyt francúzi, na ktorých sa všetci už od septembra tešíme, ale francúzštinu sa učím ani nie päť mesiacov a mám veľké obavy z toho, že jediné čo budem schopná povedať bude "Salut, ça va?" 
V marci ideme zasa my do Paríža k nim, a tým sa vlastne splní môj sen. Už ako malá som vravievala, že raz pôjdem do Paríža a nakoniec sa tam aj odsťahujem. A teraz; ktovie..? 
Ešte pred tým ma čaká lyžiarsky, tentokrát prvý s mojimi novými spolužiakmi. Nepoznáme sa navzájom dlho a tozo nám všetkým určite prospeje. Už od piateho ročníka, kedy som začala chodievať na lyžiarske výcviky, je to asi môj obľúbený "výlet" s triedou a na každý mám zatiaľ väčšinou len dobré spomienky.

Síce prázdniny len teraz skončili, ale školy mám už aj nateraz dosť :D a už sa neviem dočkať letných prázdnin. Ako zatiaľ vidíte váš rok 2017 vy? Máte už niečo naplánované? :) 


You Might Also Like

1 komentárov

  1. Letos jsem také trochu pozadu s přáním do nového roku. :D Jinak rok 2017 mi začal celkem dobře, tak snad takhle bude pokračovat dál. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť