Welcome to our website !

Ako sa stať slávnou blogerkou alebo fámy o blogerkách

By 20:35



Už odmalička snívam, že sa raz stanem blogerkou. Našťastie som sa narodila do dobrej rodiny, moji rodičia sú bohatí a všetky náklady spojené s blogom mi môžu zaplatiť oni. Mám šestnásť rokov a frajera, ktorý sa venuje foteniu, čize sa nemusím starať skoro o nič. Kozmetike a líčeniu som sa začala venovať v trinástich a božechráň, aby som niekedy vyšla na ulicu nenamaľovaná alebo neučesaná. A teraz, keď mám blog, určite mi bude chodiť kopa spolupráci a produkty budem dostávať zadarmo. Noačo, že recenzie na ne možno nebudú pravdivé, hlavne že neprídem o spoluprácu so značkou. Konečne budem aj ja tá, ktorá sa má v triede s čím pochváliť. A možno budem aj tá najobľúbenejšia. Veľa ľudí si myslí, že som namyslená a povýšenecká. Podľa mňa mi len závidia. Veď prečo sa nepochváliť, keď máš s čím(?) Blog ale nie je jediná vec, ktorej sa venujem. Takisto aj každý deň cvičím a zdravo sa stravujem, aby bola moja postava dokonalá. Jednoducho povedané, môj život je dokonalý!

Dúfam, že by ste aj bez toho, aby to tu bola napísané pochopili, že toto nie je normálny a hlavne nie dokonalý život blogerky a vôbec nikoho. Nič také, ako dokonalý život neexistuje. V tomto poste som chcela poukázať na niektoré fámy, ktoré sa šíria o beauty blogerkách, ale aj o blogerkách všeobecne. Blogujem len niečo vyše roka, ale myslím, že môžem povedať, že som už čo-to zo života blogerky pochytila a viem, čo to obnáša. S napísaním jedného článku sa často trápime až niekoľko hodín. Potom každý milý komentár padne vhod, ale keď si po niekoľkých hodinách nájdeme pod článkom komentár, ktorý mal pôvodne uraziť, alebo nebodaj nejakú hlášku z vyššie napísaného textu, nezostáva nám nič iné len sa nad tým zasmiať. 

P.S.: týmto článkom som nechcela nikoho uraziť.

Dúfam, že sa vám páčil aj takýto typ príspevku, a že ste sa nad tým možno aj trochu zasmiali. Ak ste počuli aj nejaké iné fámy, budem rada, keď mi ich napíšete do komentárov a takisto či ste sa s niečím podobným stretli aj na vlastnej koži. 

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Problém je, že hodně blogerek, hlavně té lifestyle a beauty sféry, si myslí, že to takhle vypadá a taky k tomu tak přistupují a článek rozhodně nepíší několik hodin a kolikrát si ho po sobě ani nepřečtou. Vystihla jsi to trefně ;) Dnes má takový blog každá druhá a je těžké najít v záplavě stejných blogů zajímavé čtení. A i ty komentáře pak podle toho vypadají, často z toho přímo křičí, že autor komentáře četl sotva nadpis, hlavně ale, aby nechal odkaz na svůj blog a giveaway. Čímž nechci škatulkovat, samozřejmě je stále plno skvělých blogů, včetně těch beauty a na zanechání odkazu nevidím nic špatného. Ale ty jistě chápeš, jak to myslím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak pod tvoje myšlienky sa môžem podpísať. Presne si to vystihla!

      Odstrániť
  2. pravdivý článok, i keď nedá sa zovšeobecňovať :) ja som rada, že vo väčšine prípadov natrafím na naozaj skvelé kvalitné blogy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj super článok, trefne si to vystihla:) Podobne, ako píšeš, pri písaní jedného článku strávim tak 2-3 hodinky, podľa náročnosti + fotenie, to mi tiež zaberie dosť času, rada sa s fotkami hrám a o ich upravovaní, to už ani nehovorím:D Ale niektoré slečny, ktoré sa "dobre narodili" a založia si blog, lebo veď mám drahu kozmetiku, chodím na drahé dovolenky, tak sa pochválim, tak tie o blogovaní nevedia nič a často krát im to ani nevydrží, keďže tá arogantnosť priam sála z ich článkov

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok. Sem tam narazím na blog, ktorý píše blogerka, ktorá má ´´dokonalý život´´ a je aj celá dokonalá. Ale radšej čítam blogy normálnych ľudí z mäsa a kostí. :-)

    GIVEAWAY o dva balíčky kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělý pravdivý článek! Dokonalý život je krásná iluze, hlavně přes instagram, když mají holky na každé fotce miliony tašek VS atd. - to tam jako vážně chodíte každý den? :D I don't think so... Ale samozřejmě je na druhou stranu fajn, že se někde můžou lidi ukázat jen v tom lepším světle, zvýšit si tím sebevědomí atd., ty sociální sítě mají své kouzlo.
    vanilková Cath

    OdpovedaťOdstrániť