Welcome to our website !

ROWENTA for Elite Model Look

By 16:59 ,

U mňa na blogu sú recenzie trošku nezvyčajné, ale občas nezaškodí, keď pridám aj niečo také. Dnes som si akurát prechádzala staršie fotky v notebooku a natrafila som práve na tieto, ktoré som fotila ešte v lete s túžbou napísať recenziu na moje kulmy/žehličku. Samozrejme všetko sa asi nejak zvrtlo a pokazilo a fotky ostali zabudnuté. Až do teraz. 

Nevravím, že moje vlasy sú hrozné alebo problémové, ale ideálne tiež nie sú. Vlastne majú celkom zvláštnu kvalitu - spodné vlasy mám suchšie, tmavšie, hrubšie a po každom umytí sa mi zvlnia. Vrchné vlasy zas vyzerajú ako od iného človeka - sú svetlejšie, krajšie, rovnejšie, ale aj ťažšie. 
Pred zhruba dvomi rokmi mi to začalo liezť poriadne na nervy a po dlhom presviedčaní mojej mamky, že dnešné žehličky sú už kvalitnejšie a neničia vlasy až tak veľmi, som si konečne zaobstarala nie len žehličku alebo kulmu, ale rovno celú sadu (bolo to výhodnejšie :D).

Spočiatku som si vlasy len žehlila, pretože na tom sa nedá nič pokaziť (aj keď sú aj výnimky) a s kulmou som to v tej dobe ešte nevedela. Vtedy som mala celkom dlhé vlasy a hlavne husté vlasy a dôkladne ich všetky vyžehliť mi zabralo aj hodinu. Takže to u mňa dlho neobstálo. Potom som sa odvážila aj na tú kulmu. Prvé pokusy dopadli úplne hrozne a doteraz nechápem ako som s takými vlasmi mohla vyjsť na ulicu. Dnes som v tom už pokročilejšia a kulmu som si obľúbila oveľa viac ako žehličku. 


Táto moja sada sa skladá zo štyroch hlavných nástavcov - 3 kulmy a žehlička a krepovačka v jednom, ktorá sa dá jednoducho prepnúť stlačením jedného gombíka. Potom má ešte dva ďalšie malé nástavce, ktoré sa nasunú na kulmu a štyri klipsy. Všetko to má keramický povrch, ktorý by mal chrániť vlasy pred poškodením a mal by im dodať lesk navyše. Spolu s týmto všetkým vám príde aj praktická taštička či už na uskladnenie alebo na cestovanie. 

Možno ako jedinú nevýhodu by som spomenula, že má len jednu nastaviteľnú teplotu, no mala by vyhovovať všetkým typom vlasov. Rýchlo sa zahreje, približne za 40 sekúnd. Výhodou je aj šnúra, ktorá má cca dva metre a ľahko dosiahne všade. 


Rowenta Multi Styler CF4132D0
Múdra kulma na vlasy Rowenta Multi Styler je vybavená novou výkonnou High Heat technológiou, ktora vašim vlasom dodá dokonalý styling na celý deň. Každý nadstavec je opatrený zvláštnym vykurovacím prvkom pre jednoduchú úpravu a ohromujúci výsledok. 
Štrnásťdielna sada pre skvelý vzhľad vášho účesu dovoľuje vybrať si štýl podľa príležitosti alebo podľa vašej nálady. Zvolíte radšej romantické veľké či jemné kučery, svieže zvlnené kadere, ležérne krepovanie alebo bezchybne rovné vlasy? Všetky nástavce vaše vlasy chránia a dodávajú im očarujúce žiarivý lesk. Výmena nástavcov je úplne jednoduchá, rýchla a hlavne bezpečná - jednoduchým stlačením tlačidla sa nadstavec uvoľní a vy ho ľahko zameníte za iný. Súčasťou balenia je aj praktické puzdro, v ktorom môžete vašu kulmu pohodlne skladovať.



Ak hľadáte viacero variantov, ako si upravovať vlasy, určite odporúčam celú túto sadu!

You Might Also Like

3 komentárov

  1. ja by som asi všetky nadstavce nevyužila, ale je to určite zaujímavé vyskúšať si rôzne druhy vĺn :) priznám sa, že ja by som sa kulmy trošku bála ..väčšinou si natáčam vlásky so žehličkou :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dlhšie na ňu už pozerám a asi neodolám a kúpim! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mám ji a je super :) nedám na ni dopustit :)

    OdpovedaťOdstrániť