Welcome to our website !

Summer Fashion & Beauty Essentials

By 23:52 , , , ,

Pred pár dňami ma po dlhom čase chytila trochu nakupovacia a (veľmi) blogovacia náladička. Dopadlo to síce tak, že po niekoľkých minútach ma to už tak nebavilo a chuť kúpiť si niečo nové ma opustila, ale chuť (a potreba) nabrať odniekiaľ aspoň inšpiráciu čo s mojím šatníkom, čo s blogom. Poblúdila som po mnohých stránkach, utriedila si to v mobile, v hlave, aj na papieri a voilà! (odpusťte mi moju absenciu frániny, ale nejako si to dopĺňať musím)

*článok s letnou tématikou na mojom blogu už dlhšie nebol*

1. Off-the-shoulder top
Off-the-shoulder topy dnes nájdete v každom obchode. Sú pekné, ženské, do istej miery vyzývavé, ale sama som tomuto letnému trendu veľmi nepodľahla, pretože sa v tom necítim veľmi pohodlne, ale tiež mám pár tričiek "plecia von" doma.


2. Farby!
Určite ste si všimli aj to, že v obchodoch to už pár mesiacov hýri samými žiarivými farbami, ktoré k letu (hlavne tohtoročnému) takisto patria. Aj keď preferujem klasiku čierna-biela každom ročnom období, tento rok mi v šatníku tiež kričí zopár farbičiek, hlavne ružová, červená a žiarivá oranžová! 




3. Krajkový jednoduchý top
Jemné, ženské a také univerzálne...
Hodí sa k elegantnému štýlu, no takisto skvele hrá aj s ležérnejšími a športvejšími kúskami, ako napríklad biele tenisky a jednoduché džínsy. 


4. Volány a voľné rukávy

5. Mohutné platformy

6. Široké nohavice

K letu neodmysliteľne patria aj doplnky. Pre mňa sú to hlavne náramky, ktoré nikdy nedávam z rúk dole, no najnovšie som si obľúbila aj náramky na nohu, ktoré sú  niečo nenápadnejšie, ale páčia sa mi dokonca ešte viac.


S letom prichádzajú aj horúčavy, počas ktorých najviac trpí moja pleť a pokožka, preto sa snažím necápať na seba toľko mejkapu (aj keď nie vždy sa to dá) a maľovať sa len minimálne (ani to sa mi zatiaľ veľmi nedarí). Moja záchrana je ale tento malý zázrak menom Ružová voda. Zahraničné blogerky a youtuberky ju už omieľajú strašne dlho, no u nás na Slovensku nie je až taká preslávená. A pri tom je to taká úžasná vec! Nie len že pleť osviežuje, taktiež je vhodná na zregenerovanie pleti, zjednotenie a bojuje aj proti našim úhlavným nepriateľom - vyrážkam. 

Pleť nie je to jediné, čo je vhodné si počas letných dní osviežiť. Na telo namiesto ťažkých vôní a parfumov preferujem len body-spraye, s príjemnou a ľahkou letnou vôňou. 

A keď už teda neviem odolať tomu pokušeniu namaľovať sa, snažím sa tak či tak nepreháňať to a nesiahať po výrazných farbách. Oči si líčim málokedy, skôr som typ bez narúžovaných pier ani na krok, ale keď už tak určite nude a bronzové farby. A trochu (alebo viac) rozjasňovača všade kam sa dá!

A ktorým letným trendom ste podľahli vy tento rok? :)

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Já si zamilovala Off-the-shoulder topy, bohužel jsem zatím sehnala jen jeden, který by se mi líbil a seděl mi :) A naprosto miluju jednoduché topy, ty plánuju do svého šatníku zařadit ještě mnohem víc :) Růžovou vodu jsem dostala minulý týden k narozeninám a jsem s ní moc spokojená, je skvělá ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezký článek :) Mě se hrozně náramky na nohu líbí.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Platformy milujem!!! A off-shoulder topy tiež len ma mrzí že ich doma nemám viac :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok! ja som si toto leto naozaj zamilovala široké nohavice:)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Off the shoulder je rozhodne must have-om mojho leta :) Obľúbila som si však aj široké nohavice :)

    OdpovedaťOdstrániť